V tomto případě se pokuste s dodavatelem dohodnout, v opačném případě se obraťte na Energetický regulační úřad s prosbou o pomoc. Od 1.1.2022 musí obchodník zaslat vyúčtování nejpozději do 14 kalendářních měsíců (§15 a §16 vyhlášky 207/2021 Sb.). Vyúčtování můžete reklamovat. Pokud dodavatel nebude komunikovat, budete mít nárok na odškodnění 720 Kč za každý den po lhůtě na vyřízení reklamace (14 dnů) (podle návrhu vyhlášky o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice).
Přečtěte si na TZB-info

E.ON od září zlevňuje elektřinu i plyn - nefixované tarify se slevou 10 % z MWh dodávky

Který dodavatel energií získal v květnu 2025 nejvíce odběrných míst?

"Soláry přes celou střechu" hodnotu nemovitosti nezvýší

innogy nově se snížením ceny za komoditu o 20 %, ale jen za rok 2025

ČEZ Prodej letos potřetí snižuje ceny: zákazníkům nabídne levnější fixovanou elektřinu i plyn
Přečtěte si na ESTAV.cz

Neplatič v domě? Výbor musí jednat rychle – jinak doplatí všichni

Energetické poradenství pro lidi se změní. MŽP spouští první výzvy na podporu energetických poradců

Ten třetí dům. Samostatné bydlení pro seniory v rámci trojgeneračního bydlení

Ekologické aspekty skladových montovaných hal a udržitelné skladování

Při zateplování a nových fasádách je třeba myslet na budky pro ptáky